Politica de Livrare

Condiții de livrare


1. Durata livrării


Termenul de livrare al produselor achiziţionate de pe site-ul www.officegarage.ro se încadrează între 1 (una) şi 5 (cinci) zile lucrătoare din momentul confirmării telefonice a comenzii şi este condiţionat de modul de livrare ales de către client şi/sau de stocul de produse existent fizic în magazin sau în depozitul furnizorului. În cazuri excepționale, în sezon de vânzări, termenul de livrare poate să crească, de aceea se recomandă pagina oficiala a companiei de curierat pentru cauze ce ar putea să intervină.

Produsele ce au status La Comanda (În depozit), vor avea un termen de livrare de minim 3 (trei) zile lucrătoare și maxim 30 (treizeci) zile lucrătoare. În cazuri excepţionale, cu acordul clientului, furnizorul poate extinde termenul de livrare.

Dacă respectivul client nu va răspunde la telefon pentru confirmarea comenzii, acesteia i se va atribui statusul de "Client contactat (nu a raspuns la telefon)". Dacă nu va răspunde la telefon nici a doua zi, comanda va fi anulată.


2. Costuri de livrare


Costurile de livrare sunt afişate în coşul de cumpărături şi pot surveni modificări cu notificare în prealabil. Toate produsele achiziţionate sunt trimise prin Fan Courier, DPD sau GLS Romania (plata prin card bancar) - clientul având obligația să inspecteze vizual exteriorul coletului de față cu reprezentantul firmei de curierat (acolo unde curierul permite această opțiune) și să îl refuze în cazul în care observă pachetul ca fiind deteriorat de față cu acesta și nu ulterior primirii pachetului. Orice reclamație efectuată după primirea coletului se tratează ca defect cauzat de către CLIENT și nu intră în posibilitatea de înlocuire a produsului.

Toate expedițiile pleacă asigurate din depozitul nostru.

Costul livrării este cuprins între 0-36 lei, in aria de acoperire Fan Courier sau oriunde in Romania prin GLS Courier/DPD, însă, curierul poate mări termenul de livrare pe ruta respectivă, dar nu mai mult de 5 zile lucrătoare.


IMPORTANT! Anumite comenzi și/sau produse, pot avea transport gratuit. Acest aspect este evidențiat pe pagina produsului și/sau în coșul de cumpărături.

* - prin anumiți curieri selectați de către Furnizor.


3. Ambalare


Furnizorul nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele defecte fizice datorate transportului, de aceea fiecare client are obligaţia de a verifica pachetul la primire și de a se asigura că produsul(ele) nu au suferit defecte. Dacă ambalajul este deteriorat, clientul are obligația de a refuza pachetul și de a ne notifica urgent, dar nu înainte de a efectua un proces verbal de constatare împreună cu agentul companiei de curierat prin care se menționează aspectul de deteriorare fizică a pachetului.


4. Modalităţi de livrare


După efectuarea unei comenzi pe site-ul www.officegarage.ro, pe Whatsapp sau prin apel telefonic, Clientul va avea aceleași obligații prevăzute în Termeni și Condiții, Politica de Confidențialitate, Termenii de acordare a Garanției, dar și Renunțarea la Contract. Practic, clientul va avea obligațiile prevăzute pe site.

Dacă aveţi nelămuriri cu privire la comenzile aflate în derulare, vă rugăm să consultaţi "Termeni și Conditii".